13 квітня
Математика
Тема: Розв'язування задач і рівнянь.
1. Виконайте тест за посиланням
2. Знаходження значень числових виразів.
Завдання 1 с. 72.
3. Розв'язування задач.
Задача 2 с. 72
Робота над задачею:
1. Читання задачі.
- Про що задача? Що відбувалось з цукерками? Які ключові (головні слова) є у задачі?
(Було, віддав, залишилося).
- Що треба знайти в задачі?
- Повторне читання задачі та доповнення схеми числовими даними.
- Позначення на схемі цілого і частин.
- Що потрібно зробити, щоб знайти, скільки цукерок залишилося?
(Треба знати, скільки їх було і скільки Іванко віддів).
- Можемо відразу знайти, скільки цукерок залишилося?
( Потрібно знати, скільки цукерок було).
- Ця задача проста чи складена?
(Складена. Вона складається з двох простих задач.)
Спочатку треба знайи,скільки цукерок було.
Для цього складемо 2 і 8 та отримаємо 10 цукерок вього було у Іванка.
А потім від усіх цукерок (від 10) віднімемо ті 5, які він віддав сестрі.
Скільки цукерок залишилося у Іванка?
- Як Іванко поділив цукерки? (Порівну.)
- А ви ділитися зі своїми близькими та друзями?
Задача 3 с. 72
Розв'язується аналогічно попередній задачі.
Завдання 4 с. 72 - усно скласти задачі за виразами.
Завдання 5 с. 72 - у підручнику записати знайдене значення х.
Каліграфічна хвилинка. Завдання 10 с. 73.
Завдання 6 с. 72 - усно.
Завдання 7 с. 73 - виконати дії за допомогою числового відрізку.
Завдання 8 - 9 с. 73 - Знайти закономірність.
Завдання 8 с. 73.
1. У верхньому ряду - криві лінії, у нижньому ряду - ламані лінії.
1. У верхньому ряду - криві лінії, у нижньому ряду - ламані лінії.
2. Перший стовпчик - замнкуні лінії, другий - незамкнені.
Завдання 9 с. 73.
1. У верхньому ряду - всі фігури маленькі, у нижньому ряду - великі.
1. У верхньому ряду - всі фігури маленькі, у нижньому ряду - великі.
2. Перший стовпчик - трикутники, другий - кружечки, третій - квадрати.
Навколишній світ
Тема: Поміркуйте ще раз, діти: без повітря можна жити?
- Ви впевнилися, що повітря постійно рухається. Переміщення повітря в природі називається вітром. Вітер приносить до нас дощі, охолоджує нас у спеку. Його силу люди здавна навчилися використовувати собі на користь.
Підручник на с. 24 - 26.
Англійська мова
На блогах вчителів:
Нікітенко С. Л. https://svetanikitenko.blogspot.com/
Галишева В. Ю. https://englishmkschool18.blogspot.com/
Фізична культура: http://22deniskostiuchenko.blogspot.com/