середа, 20 січня 2021 р.

 21.01.2021

Доброго ранку! 



Читання

Закріплення букви х, Х, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. В. Сухомлинський «Ласкавий Вітер і холодний Вітрюга»

Буквар с. 59

1. Знайдіть слово - підпис до малюнка.
Відшукай слово до схеми.

2. Прочитай текст.
  а) Перекажи послідовність дій.
  б) Визнач головну думку текста.
Дай відповідь на питання
- Де ріс мухомор?
- Хто скуштував гриба?
- Головна думка тексту - це.....










Робота з дитячою книжкою. В. 
Сухомлинський «Ласкавий Вітер і холодний Вітрюга»
Прочитайте уважно оповідання.

 


У темному лісі, в глибокому яру спали два вітри. Ласкавий Вітер – хлопець з синіми очима. А холодний Вітрюга – дід з колючою бородою.

Прийшла зима. Сонечко не могло піднятися високо над землею. Білі сніги вкрили поле. Зашуміли тривожно верховіття дерев. Прокинувся в глибокому яру холодний Вітрюга. Встав, вийшов з лісу. Застогнала хуртовина. Йде по землі холодний Вітрюга, замерзають річки, гуде хуртовина.

Та ось піднялося сонечко вище над землею. Заболіла спина у холодного Вітрюги. Поплентав він у темний ліс, заліз у глибокий яр.

Прокинувся ласкавий Вітер, вийшов з лісу.

Засміялося сонечко, потекли струмки, зацвіли квіти, зашуміли трави.


А щоб перевірити, як ви уважно працювали з  оповіданням, перейдіть по силці, та дайте відповіді на запитання.


Письмо с. 21 -22

Математика 
Пригадайте:
1. Те, що в задачі відомо, це умова задачі.
2. Те, що в задачі треба знайти, це питання задачі.
3. Вираз до задачі, це рішення задачі. В рішенні задачі обов'язково повинно бути найменування (грибів, цукерок, яблук тощо)
4. Значення виразу (результат), це відповідь задачі.
5. До задачі для зручності потрібна схема
Схема - це запис умови задачі за допомогою відрізка.
Вона допомагає краще зрозуміти задачу.

Завдання на с. 9 - 10

1. Розвяжіть задачу за такою умовою.
 Сашко зробив - 2 прапорця, Катруся - 3, а Наталка - 4. Скільки прапорців разом? (2+3+4)
2.  У букеті 7 листочків. З них 2 - кленових, 3 - дубових, а решта - листочки тополі. Скільки було листочків тополі ? (7-2-3).
3. Потрібно скласти задачу за схемою і придумати до неї обернену. Наприклад:
У кошику лежало 3  яблука, 1 груша, 4 сливи. Скільки фруктів лежало у кошику? (3+1+4)
Обернена задача:
У кошику лежало 8 фруктів. З них 3 яблука, 1 - груша. Скільки слив лежало у кошику? (8-3-1)

4, 5, 6,7 - самостійно.

Навколишній світ с. 65-69

Хто вони - діти райдуги?





  30 квітня Читання  1. Тренажер з читання. 2. Повторення. 3. Робота за підручником с. 34. - Прочитай. Знайди слово до схеми.(1) - Прочитай....